Antena 3 CNN Economic Companii Fuziunea anului pe piaţa de publicitate: Publicis şi Omnicom vor forma o singură entitate mamut

Fuziunea anului pe piaţa de publicitate: Publicis şi Omnicom vor forma o singură entitate mamut

<1 minut de citit Publicat la 15:40 28 Iul 2013 Modificat la 15:40 28 Iul 2013
Fuziunea anului pe piaţa de publicitate: Publicis şi Omnicom vor forma o singură entitate mamut
Firmele Publicis (Franţa) şi Omnicom (SUA) au anunţat că vor fuziona, pentru a crea cea mai mare agenţie de publicitate din lume, cu o valoare cumulată de 35,1 miliarde de dolari, scrie BBC
 
Preşedintele Omnicom, John Wren şi omologul său de la Publicis, Maurice Levy, vor deveni copreşedinţi. Fiecare va deţine circa 50% din noul gigant creat 
 
Companiile estimează că vor economisi circa 500 de milioane de dolari din această fuziune. 
 
Noua companie creată va depăşi gigantul rival din Marea Britanie, WPP, ca mărime. 
 

×
x close