Media estimărilor analiştilor contactaţi anterior de Bloomberg indica venituri de 1,44 miliarde de dolari pentru companie în primele trei luni ale anului.
Platforma pentru publicitate pe smartphone-uri şi tablete a devenit o prioritate a Facebook în ultimul an, după evoluţia modestă a acţiunilor companiei în vara anului trecut.
Titlurile s-au depreciat cu peste 50% de la listarea la bursa de la New York, în luna mai a anului trecut, până în septembrie, din cauza temerilor investitorilor privind capacitatea companiei de a genera venituri din publicitatea pe dispozitive mobile.
Acţiunile Facebook au atins minimul în luna septembrie, la 17,7 dolari, revenind ulterior pe un trend ascendent odată cu îmbunătăţirea perspectivelor privind veniturile obţinute din spoturi publicitate afişate pe smartphone-uri şi tablete.
Miercuri, Facebook a închis în scădere cu 1,2% pe bursa de la New York, la 27,43 dolari, cu 28% sub nivelul de aproximativ 38 de dolari obţinut în oferta publică iniţială derulată cu un an în urmă.