"Ca urmare a numeroaselor reclamaţii venite de la ieşeni, inspectorii OPC au făcut un control la E.ON Gaz Romania SA. În urma verificărilor s-a confirmat faptul că nu există proceduri sigure la facturarea către clienţi, iar societatea a fost amendată cu 6.000 de lei. Atragem atenţia public că trebuie pus la punct întregul sistem prin care ajung facturile la clienţi", spune Valerian Sălăvăstru, într-un comunicat de presă.
Sălăvăstru a mai declarat că IRPC Iaşi a solicitat societăţii să găsească soluţii pentru eliminarea cozilor de la casieriile firmei, unde locuitorii oraşului plătesc facturile la gazul metan.
"În aceste zile au fost observate, în mai multe rânduri, cozi imense la biroul de încasare al E-ON Gaz din strada Uzinei. Considerând acest lucru o prestare necorespunzătoare a serviciului, avertizăm E.ON Gaz că trebuie reglementată şi activitatea de la casieriile unităţii. În acest sens, în zilele următoare vom invita la sediul OPC Iaşi reprezentanţii E.ON Gaz pentru prezentarea soluţiilor de eliminare a cozilor la ghişee", a adăugat Valerian Sălăvăstru.
Reprezentanţii E. ON Gaz din Iaşi nu au comentat incidentul.
Antena3.ro