Astfel, Dacia devine singura marcă europeană din rândul celor mai mari 20 de branduri auto din perimetrul Europa ale cărei vânzări au crescut în primul semestru, potrivit mediafax.ro.
Compania explică acest rezultat atât prin succesul modelelor consacrate ale mărcii, Sandero (112.000 unităţi, +1,8% faţă de semestrul 1 din 2021) şi Duster (99.000 unităţi, +5,5% faţă de S1 2021), cât şi prin performanţa înregistrată de noile modele lansate în ultimul an: Spring (20.000 unităţi) şi Jogger (21.700 unităţi).
Modelele Dacia cele mai căutate
Dacia îşi menţine poziţia a treia pe piaţa europeană în clasamentul vânzărilor de autoturisme către clienţii persoane fizice.
Sandero rămâne şi în primul semestru din 2022 cel mai vândut model către clienţii particulari din Europa, iar Duster rămâne cel mai vândut SUV către clienţii persoane fizice începând din 2018.
Modelul electric Dacia Spring înregistrează, în medie, peste 5.000 de comenzi lunar de la începutul anului 2022, în timp ce noul model de familie Dacia Jogger are peste 50.000 de comenzi în primul semestru 2022.
Vânzările Dacia în România
Pe piaţa locală, Dacia a înmatriculat în primele 6 luni ale anului 2022 un număr de 16.382 de vehicule pe piaţa din România, în creştere cu 34% faţă de rezultatul înregistrat în semestrul 1 al anului precedent.
Primele 4 poziţii din topul celor mai vândute autoturisme din România în această perioadă sunt ocupate de modele Dacia: Dacia Logan (5.611 unităţi), Duster (3.892 unităţi), Sandero (2.894 unităţi) şi Spring (2.385 unităţi).