Din cauza preţului mic al Dacia şi în contextul creşterii cererii pentru maşini ieftine, prin programele ?Rabla? derulate de mai multe ţări europene, modelele mai scumpe ale Renault, care asigură şi o marjă de profit mai mare, au tot mai puţină căutare, scrie
Financiarul.
Deşi vânzările totale ale grupului Renault au înregistrat creşteri în Europa, modelele mai scumpe ale mărcii franceze au tot mai puţini clienţi. Motivul: vânzările la nivel de grup sunt sustinute de cererea tot mai ridicată pentru modelele low cost Dacia.
Astfel, producătorul auto francez trebuie să reducă marja de profit, asigurată chiar de modelele mai scumpe Renault, arată o analiză realizată de ?Wall Street Journal? (WSJ).
?Renault vinde multe masini ieftine, de pe urma cărora nu câştigă prea multi bani?, avertizează analistul IHS Global Insight, Paul Newton, citat de WSJ.
Vânzările totale ale Dacia au crescut cu 18% în primele şapte luni faţă de perioada similară a anului trecut, cel mi puternic avans al unui produs Renault
Antena3.ro