Lichidităţile companiei au urcat de peste două ori anul trecut, de la 2,5 miliarde de dolari la 6 miliarde de dolari.
Excluzând transferurile către parteneri, Yahoo a consemnat venituri de 4,68 miliarde de dolari pentru anul trecut, în urcare cu aproape 7% faţă de 4,38 miliarde de dolari în anul precedent.
Profitul net pentru anul trecut s-a situat la aproape 4 miliarde de dolari, comparativ cu 1 miliard de dolari în anul anterior, rezultatul fiind influenţat puternic de vânzarea unei participaţii la compania chineză Alibaba.
Pentru trimestrul al patrulea, veniturile au avansat cu circa 2%, de la 1,32 miliarde de dolari în anul anterior la 1,35 miliarde de dolari.
"În 2012, Yahoo a înregistrat o creştere a veniturilor pentru prima dată în patru ani, cu un avans de 2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", a declarat directorul general, Marissa Mayer. Trimestrul al patrulea este primul trimestru întreg pe parcursul căruia Mayer s-a aflat la conducerea companiei.
Excluzând costurile cu site-urile partenere, veniturile au crescut cu 4,4%, la 1,22 miliarde de dolari. Profitul net a coborât de la 295,6 milioane de dolari în ultimele trei luni din 2011 la 272,3 milioane de dolari, 23 de cenţi pe acţiune, în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Wall Street anticipa ca Yahoo să raporteze profit de 28 de cenţi pe acţiune şi venituri de 1,21 miliarde de dolari.