Activitatea susţinută şi implicarea activă în programele de resurse umane, calitatea de lider care înţelege şi susţine procesele de dezvoltare a oamenilor reprezintă numai câteva dintre argumentele care au determinat juriul Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane să-i acorde domnului Călin Drăgan distincţia de ?Chief Executive of the Year?. În calitate de director general, Călin Drăgan a continuat în anul 2009 să joace un rol vizibil în zona de resurse umane a organizaţiei, să susţină alinierea dintre strategia de resurse umane şi cea a afacerii, să promoveze brandul de angajator şi programele de responsabilitate socială corporatistă dedicate angajaţilor.
?În Coca-Cola HBC România, ne place să spunem că schimbarea este singura constantă din viaţa noastră. Însă nu este un lucru uşor. Schimbarea reprezintă pentru orice organizaţie un moment-cheie în care sunt puse la încercare abilităţile echipei manageriale şi coeziunea internă a companiei. Anul 2009 ne-a demonstrat încă o dată că suntem o companie antreprenorială, competitivă, în care pasiunea pentru ceea ce facem şi leadership-ul susţin cu succes adaptarea la noutate şi la cerinţele actuale?, a declarat Călin Drăgan, Country General Manager, Coca-Cola HBC România&Moldova.
O serie de programe organizaţionale de schimbare au fost implementate în decursul anului 2009, iar rolul domnului Dragan a fost unul determinant. Pot fi menţionate: inagurarea în premieră în România, la fabrica Coca-Cola HBC din Ploieşti, a mega depozitului automatizat High-Bay şi a centralei de co-generare sau mutarea sediului central al companiei într-un spaţiu nou şi modern.
Strategia de consolidare a brandului de angajator în 2009 s-a bazat pe o abordare segmentată şi diferenţiată a publicului vizat, prin realizarea de programe dedicate de dezvoltare profesională împreună cu organizaţiile educaţionale non-guvernamentale partenere, precum Fundaţiile Codecs pentru Leadership, Junior Achievement, Leaders, organizaţii studenţeşti din campusurile din întreaga ţară, şi susţinute prin comunicare directă în mediul online, în completarea comunicării off-line, tradiţionale.
"Coca-Cola este pentru români una dintre cele mai îndrăgite mărci, iar misiunea noastră în 2009 a fost aceea de a cuceri inimile celor care şi-ar dori să lucreze pentru aceasta. Abordarea neconvenţională a celor pe care i-am dorit colegi au convins juriul de impactul, de maximul de eficienţă şi vizibilitate pe care acest program l-a avut, acesta multiplicând de peste 5 ori valoarea iniţială investită?, a declarat Simona Popovici, Country HR Manager, Coca-Cola HBC România&Moldova.
Proiectele au beneficiat de campanii de comunicare de sine stătătoare, fiind susţinute şi de apariţii media în revistele din campusurile universitare şi în publicaţiile economice. Comunicarea în mediul online a fost susţinută prin relansarea portalului de carieră www.cchbcjobs.ro, acesta devenind în scurt timp principalul site de referinţă pentru cei interesaţi de o carieră în Coca-Cola HBC România.
Antena3.ro