Gara Cotroceni seamănă acum cu o gaură neagră. E înconjurată de un teren abandonat, plin de gunoaie, pe unde mai calcă doar angajaţii CFR care au închiriat clădirea, transformată în cămin pentru familiile ceferiştilor. Terenul apare pe lista activelor ce pot fi valorificate de CFR SA prin vânzare.
"Compania şi-a propus ca prin valorificarea terenurilor sau spaţiilor comerciale existente în gări să ajungă la o eficientizare din punct de vedere economic. Se vor închiria sau se vor vinde" a declarat Oana Brânzan, purtător de cuvânt al CFR Infrastructură.
Cui şi în ce condiţii, nu se ştie. Şi mai ales, la ce preţuri. Pe lista regionalei Bucureşti se află nu mai puţin de 114 parcele, cu suprafeţe între 1.000 şi 35 de mii de metri pătraţi. Acestea sunt situate atât în Capitală, cât şi în judeţele învecinate, care ţin de această regională.
O altă bijuterie este gara Băneasa. În jurul ei, CFR Infrastructură deţine 3.000 de metri pătraţi pentru care poate obţine cel puţin trei milioane de euro.