Potrivit Bloomberg, Coca-Cola a raportat un profit net de 2,68 miliarde de dolari, sau 59 de cenţi pe acţiune, pentru trimestrul al doilea, faţă de 2,79 miliarde de dolari, 61 de cenţi pe acţiune, în perioada similară a anului trecut. Excluzând unele costuri excepţionale, câştigul s-a situat la 63 de cenţi pe titlu.
În încercarea de compensa încetinirea din ţările cu economii dezvoltate, grupul se extinde pe pieţele emergente.
Volumul vânzărilor din Europa a scăzut cu 4%, influenţat de situaţia economică a ţărilor din regiune şi de inundaţiile puternice din Germania, au anunţat reprezentanţii Coca-Cola.
În America de Nord, Cola-Cola a înregistrat o scădere de 1%.
În China, volumul vânzărilor a stagnat, comparativ cu o creştere de 7% în perioada similară a anului trecut.
La nivel global, volumul vânzărilor a avansat cu 1%, ritm mai lent comparativ cu 3,3%, cât anticipau analiştii Bloomberg.
Veniturile Coca Cola au coborât cu 2,6%, la 12,7 miliarde de dolari.