Caietele sunt disponibile în toată rețeaua de magazine cora pe parcursul întregului an și se adresează copiilor și adolescenților între 10 și 16 ani. De la introducerea lor în magazinele cora la începutul lui septembrie și până acum, s-au vândut mii de caiete cu fețe de vedete, vânzările reprezentând 5% din totalul caietelor cumpărate de clienți, o cifra foarte mare având în vedere că magazinele cora vând în medie 500 de tipuri de caiete.
“Ideea colegilor mei de la achiziții este extraordinară. Artiștii aleși fac muzică de foarte bună calitate și sunt iubiți de foarte multă lume, inclusiv de copii și adolescenți. De acum, aceștia pot îmbina plăcutul cu munca, adică pot avea fotografiile idolilor lor chiar pe caietele pe care scriu. Este o ințiativă în pas cu timpurile, cum ar spune clienții cărora noi ne adresăm, foarte cool”, a declarat Ana Maria Florea-Harrison, responsabil PR cora România.
Doi dintre artiști, Corina și Connect-R au dat autografe micilor și marilor fani în magazinele cora din București. Publicul i-a primit într-o atmosferă superbă, cântând hiturile idolilor.