Burberry a dezvăluit un nou logo și o nouă monogramă ca parte a unui re-branding major sub creatorul de modă Riccardo Tisci.
Designer-ul italian a părăsit rolul său la Givenchy în februarie 2017, unde a fost aclamat pentru munca sa întunecată și transversivă, înainte de a prelua funcția de șef de creație pentru Burberry în martie, după plecarea lui Christopher Bailey de anul trecut.
Cu o singură lună până când Tisci își va face debutul pentru companie la London Fashion Week, noul logo inovator a oferit fanilor o idee cu vedere la ce ar putea să se aștepte și după aspectul lucrurilor, brandul este gata pentru o transformare radicală.
Judecând după noua siglă și monogramă, ambele concepute de designerul grafic și de directorul de artă Peter Saville, Burberry sub Tisci va revigora compania care a fost mult timp înrădăcinată în tradiție. Noua monogramă are o interfață de tip "TB", care acordă un omagiu fondatorului mărcii, Thomas Burberry și combină o nuanță portocaliu puternic cu alb și clasicul bej Burberry.
Este pentru prima oară în 20 de ani când Burberry își schimbă logo-ul. Tisci a postat noile modele pe propriul cont Instagram alături de hashtag-ul #newera, sugerând că schimbarea este aprope și cu adevărat necesară pentru compania tradițional englezească.
Sursă: The Independent