Antena 3 CNN Economic Companii Celebra firmă de lux Burberry își schimbă logo-ul pentru prima oară în peste 20 de ani  

Celebra firmă de lux Burberry își schimbă logo-ul pentru prima oară în peste 20 de ani  

1 minut de citit Publicat la 12:56 08 Aug 2018 Modificat la 12:56 08 Aug 2018
o_1ck7950rtlcp53ea7l18ubet8.jpg

Burberry a dezvăluit un nou logo și o nouă monogramă ca parte a unui re-branding major sub creatorul de modă Riccardo Tisci. 

 

Designer-ul italian a părăsit rolul său la Givenchy în februarie 2017, unde a fost aclamat pentru munca sa întunecată și transversivă, înainte de a prelua funcția de șef de creație pentru Burberry în martie, după plecarea lui Christopher Bailey de anul trecut. 

Cu o singură lună până când Tisci își va face debutul pentru companie la London Fashion Week, noul logo inovator a oferit fanilor o idee cu vedere la ce ar putea să se aștepte și după aspectul lucrurilor, brandul este gata pentru o transformare radicală. 

Judecând după noua siglă și monogramă, ambele concepute de designerul grafic și de directorul de artă Peter Saville, Burberry sub Tisci va revigora compania care a fost mult timp înrădăcinată în tradiție. Noua monogramă are o interfață de tip "TB", care acordă un omagiu fondatorului mărcii, Thomas Burberry și combină o nuanță portocaliu puternic cu alb și clasicul bej Burberry. 

 

 

Thank you #petersaville #newera

A post shared by Riccardo Tisci (@riccardotisci17) on

Este pentru prima oară în 20 de ani când Burberry își schimbă logo-ul. Tisci a postat noile modele pe propriul cont Instagram alături de hashtag-ul #newera, sugerând că schimbarea este aprope și cu adevărat necesară pentru compania tradițional englezească. 

Sursă: The Independent 
  

×
Etichete: creator de moda
x close