“După mulţi ani petrecuţi în companii multinaţionale de media şi în şcoli de business internaţionale, am dat curs propunerii Antena Group de a aduce toată această experienţă într-un business de media de anvergură mare, 100% românesc.
Inovaţia în producerea de conţinut relevant, dar şi posibilitatea luării deciziilor majore rapid sunt două elemente cheie care m-au făcut să răspund afirmativ acestei provocări profesionale care îmi întregeşte experienţa în domeniul marketing-ului şi al vânzărilor”, a declarat Bogdan Prăjişteanu.
Unul dintre obiectivele lui Bogdan Prăjişteanu este acela de a dezvolta politica de vânzări Antena Group într-o experienţă centrată pe nevoile reale ale clienţilor.
“Bogdan este un profesionist valoros şi un nume respectat în industria publicităţii, ca atare mă bucur că face parte din echipa Antenelor. Având în vedere experienţa sa în media şi advertising, Bogdan va putea identifica noi oportunităţi şi valorifica audienţă integrată a grupului. Dacă în ultimii ani ne-am concentrat foarte mult pe conţinut, a sosit momentul să acordăm atenţia cuvenită valorificării acestuia”, spune Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group.
Bogdan Prăjişteanu are o experienţă vastă, de 20 de ani, în media şi strategie de comunicare, dintre care 15 ani în poziţii de leadership. A condus echipele de media şi business development ale agenţiilor Grey/Mediacom, respectiv MindShare, pentru ca, şase ani mai târziu, să fondeze agenţia Media Insight. Ulterior, după preluarea Media Insight de către reţeaua Mediaedge:cia (parte a GroupM), a fost CEO al MEC România (una dintre cele mai importante agenţii de media) timp de aproape şapte ani. Bogdan acordă o mare importanţă pregătirii profesionale, având un MBA la Academia de Studii Economice, absolvind cursurile de management ale Open University şi fiind, de asemenea, Alumni al Harvard Business School - Programul de Leadership Development.