Mai sunt câteva zile până când va începe Black Friday, aşa că magazile care au site-uri de pe care se pot comanda produse îşi pregătesc strategiile pentru a scădea preţurile.
"Vrem sa venim in intampinarea clientilor cu o experienta in online si in magazin identică, un drum pe care am pornit si a carui destinatie este experienta multichannel", a declarat Dan Ostahie, CEO Altex.
Românii sunt din ce în ce mai atraşi de plata cu cardul, iar asta se vede din volumul tot mai mare de plăţi online. Chiar şi asa, încă mai există oameni reticenţi, spun furnizorii de carduri. "Sunt consumatori care plătesc cu cardul tot, alţii care nu au încercat din diverse motive. Ce încercăm să facem este să vorbim şi să vedem care sunt temerile lor şi care sunt piedicile în a nu plăti cu cardul", a declarat Diana Tănase, marketing manager MasterCard.
Şi livrarea produselor comandate este o provocare. Consumatorii vor să aibă acasă orice comandă în maximum 24 de ore, indiferent de cât de aglomerată este ziua, spun cei care se ocupă de curierat. "De Black Friday, pe lângă suplimentarea rutelor de curieri, vom implementa până la 200 de noi puncte în care clienţii vor putea ridica coletele, pe lângă cele 142 deja existente în ţară", a declarat Mihai Bota, ares sales manager Urgent-Cargus.
La a cincea ediţie a TeComm, care s-a desfăşurat la Cluj- Napoca, reprezentanţii firmelor au discutat despre cele mai bune strategii pentru a atrage clienţii şi de a satisface cerinţelor acestora în perioade extrem de aglomerate cum este cea de Black Friday.