"În unele zone ale producţiei, vom folosi avantajul perioadei Crăciunului pentru a păşi cu prudenţă în noul an", a declarat Rupert Stadler, directorul executiv al Audi, pentru Reuters, acesta adăugând că performanţa producătorului german de autovehicule este "influenţată din ce în ce mai mult de declinul pieţelor".
Comenzile noi pentru autovehiculele marca Audi nu au înregistrat scăderi până în prezent, pentru că respectiva companie beneficia de o expunere largă pe piaţa americană, aflată în cădere liberăd in cauza crizei, a declarat purtătorul de cuvânt al producătorului auto.
În primele zece luni ale anului 2008, vânzările Audi au câştigat 3,3%, ajungând la 844.700 de autovehicule. Pe de altă parte, BMW şi Mercedes-Benz Cars, competitorii germani ai Audi, au afişat, vineri, vânzări în scădere pentru luna octombrie cu 3%, respectiv 18,1%.
Antena3.ro