De regulă, asigurarea se încheie în momentul cumpărării telefonului. Mulţi clienţi, mai ales cei care cumpără telefoane sofisticate, acceptă oferta de asigurare care acoperă situaţiile în care telefonul este furat sau se strică.
Spre exemplu, dacă din neatenţie vă scăpaţi telefonul mobil în acvariu cu peşti, dar telefonul este asigurat, primiţi în aceeaşi zi unul nou înapoi.
“Procesul de despăgubire este foarte simplu, se face printr-un apel la call center-ul nostru care dă aprobarea în aceeaşi zi. În cazul furtului trebuie mers la Poliţie şi trebuie depuse documentele”, a explicat Cristian Fugaciu director firmă de brokeraj de asigurări.
Asigurarea costă mai puţin de 2 euro pe lună, iar valoarea maximă asigurată este de 4.000 de lei, pentru furt sau daune mecanice. Cei care vor să îşi asigure şi daunele produse de apă trebuie să plătească 3 euro pe lună.
“În cazul asigurării premium, clienţii pot fi despăgubiţi şi în cazul utilizării neautorizate a telefonului, in cazul în care se efectuează apeluri neautorizate, şi acestea sunt acoperite”, a spus Andreea Cramăr, manager produse companie de telefonie.
Preţul pachetului premium este de 5 euro pe lună, şi se adresează în special telefoanelor smartphone.
“În momentul de faţă există aproape 30.000 de telefoane asigurate într-o perioadă de un an de zile, mult peste aşteptările noastre. La fel şi daunele, există câteva mii de daune”, a precizat Cristian Fugaciu.
Asigurarea poate fi făcută pentru toate tipurile de telefoane şi este valabilă şi pentru deplasările în străinătate.