Compania Apple a devenit cel mai valoros brand de tehnologie din lume, întrecând astfel Google, care a deţinut acest titlu timp de patru ani, informează
Reuters.
Brandul Apple valorează 153 de miliarde de dolari, aproape jumătate din capitalizarea de pe piaţă a companiei, arată studiul realizat recent.
Specialiştii spun că Apple a reuşit să depăşească ceilalţi producători de electronice, datorită atenţiei acordată detaliilor şi prezenţei gadgeturilor în mediul corporatist.
În primele zece branduri din clasament, alături de Apple şi Google, mai sunt prezente IBM - pe locul trei, Microsoft - poziţia cinci, iar China Mobil ocupă locul nouă.
Brandului McDonald's i-a revenit poziţia a patra, în creştere cu două trepte. Coca-Cola şi Marlboro au coborât câte un loc, pe poziţiile şase şi opt. General Electric se situează pe locul zece.
Pentru realizarea clasamentului, s-a ţinut cont atât de valoarea pe care o companie o dă propriului brand, cât şi de notorietatea brandului în rândul a peste două milioane de consumatori din întreaga lume.