Antena 3 CNN Economic Companii Anunțul făcut de Profi. Ce se întâmplă cu magazinele în 2017

Anunțul făcut de Profi. Ce se întâmplă cu magazinele în 2017

M.Z.
1 minut de citit Publicat la 08:59 18 Dec 2016 Modificat la 08:59 18 Dec 2016
o_1b48bgku81l9vf4p1v0a1if01ieq8.jpg

Retailerul Profi a planificat să deschidă 200 de noi magazine în anul 2017 şi să ajungă la o reţea de 700 de magazine, potrivit lui Daniel Cîrstea, CEO al companiei Profi Rom Food. 

În 2016, Profi a deschis 134 de magazine şi, la final de an, marchează atingerea pragului de 500 de magazine. Profi este reţeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România, cu magazine în 255 de localităţi şi aproape 11.000 de angajaţi. 

"Este mult loc pentru continuarea extinderii retailului modern, atât în mediul rural cât şi în oraşe. Cred că viitorul este al comerţului de proximitate", a spus CEO-ul companiei Profi Rom Food. 

Până în anul 2011, clienţii magazinelor Profi erau în principal pensionarii, însă acum profilul clientului s-a schimbat, majoritatea fiind reprezentată de femeile peste 35 de ani, căsătorite, cu cel puţin doi copii. Clienţii retailerului au în general venituri medii sau sub medie. 

Profi va înregistra vânzări de circa 800 milioane euro în 2016 şi este primul lanţ de retail din România care a creat un brand dedicat clienţilor rurali şi care intenţionează să atingă regiuni anterior indisponibile pentru retailul modern. 

Atingerea pragului de 500 de magazine va fi marcată de Profi în perioada 17-26 decembrie prin seria de evenimente desfăşurate sub numele de Ţara Profi în Centrul Nou din Braşov - târg, concerte, tehnologie de vârf, sală de cinema 7D, jocuri digitale şi alte surprize. 

×
Etichete: profi
x close