Antena 3 CNN Economic Companii Anunțul Electrica pentru milioane de clienți! Serviciile care vor fi indisponibile în luna ianuarie

Anunțul Electrica pentru milioane de clienți! Serviciile care vor fi indisponibile în luna ianuarie

Laura Dinu
1 minut de citit Publicat la 00:00 01 Ian 2024 Modificat la 00:00 01 Ian 2024
Profimedia Images contor energie gaze
Zeci de mii de români vor plăti facturi reduse la jumătate, chiar de luna aceasta! Condițiile care trebuie îndeplinite Sursa foto: Profimedia Images

”În perioada 1-31 ianuarie 2024, realizăm o serie de optimizări complexe ale sistemelor noastre informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiezi, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu noi”, anunță Electrica. 

”Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalitățile de contact și plată disponibile în această perioadă sunt următoarele: 

• Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul;

• Punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/);

• Adresa de e-mail menționată în cadrul facturii de energie.

În ceea ce privește modalitățile de plată, clienții vor avea la dispoziție următoarele:

• Internet banking;

• debit direct;

• aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago;

• automatele de plată StartPay;

• stațiile OMV/Petrom;

• serviciul Westaco Express;

• centrele de plăți un-doi Mobile Distribution;

• punctele de plată PayPoint;

• ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

În acest context, procesarea și soluționarea cererilor din partea ta se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice. 

În perioada optimizărilor de sistem, nu vei putea utiliza următoarele aplicații și funcționalități: 

Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la tine la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii. 

Te asigurăm că depunem eforturi pentru finalizarea cât mai rapidă a optimizărilor de sistem și îți mulțumim pentru înțelegere”, mai scriu reprezentanții Electrica

×
x close