Noul centru global de administrare reţele de la Timişoara funcţionează cu aproape 310 de angajaţi care furnizează servicii de suport pentru reţele de comunicaţii din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). Până la finele anului, compania are în plan atingerea unui număr de 470 de salariaţi în această unitate.
"Deci, Alcatel-Lucent România are deschise mai multe poziţii de angajare în domeniul IT&C", spune şeful Alcatel-Lucent România, Raoul Ros, care a adăugat că un centru similar există şi în Polonia.
Compania are în prezent 1.300 de angajaţi în România şi estimează că va ajunge la finele anului la aproximativ 1.500 de salariaţi.
Printre clienţii centrului din Timişoara sunt operatori din Marea Britanie, Austria şi Elveţia.
În acelaşi, Ros spune că obiectivul companiei este furnizarea de servicii şi produse la preţuri mai bune decât concurenţa, luându-se în calcul faptul că orice cheltuială a operatorilor locali de telecomunicaţii pentru achiziţionarea de echipamente va stagna în cursul acestui an.
"Nu mă aştept în acest an la o creştere a cheltuielilor operatorilor de telecomunicaţii pentru achiziţionarea de echipamente de profil. Aceştia s-au confruntat în 2009 cu scăderi pe partea de venituri şi au procedat la tăieri de cheltuieli. În acest context, obiectivul nostru este să oferim servicii şi echipamente la preţuri mai competitive decât concurenţa", spune Ros.
Alcatel-Lucent este prezent în peste 130 de ţări fiind unul dintre cei mai importanţi furnizori internaţionali de echipamente de telecomunicaţii.
Antena3.ro