Este cea mai populară băutură răcoritoare din lume, dar şi una din cele mai controversate. Diferite experimente menite să avertizeze populaţia privind efectele dăunătoare asupra sănătăţii au strâns milioane de viziualizări pe Youtube.
Însă acum, compania a anunţat că se reprofilează. Producătorul gigant de băuturi răcoritoare Coca-Cola se află în parteneriat cu o companie farmaceutică franceză pentru lansarea unei game de băuturi pentru frumuseţe despre care pretinde că ajută la pierderea în greutate şi aduce alte beneficii pentru sănătate.Mai târziu în această toamnă, Coca-Cola şi producătorul de medicamente Sanofi vor începe vânzarea mărcii Beautific Oenobiol ca parte dintr-o campanie pilot ce va acoperi un număr limitat de magazine din Franţa, informează
Daily Mail.
Potrivit unui raport Wall Street Journal, gama de patru băuturi Oenobiol va conţine
apă minerală, suc de fructe şi aditivi nutritivi. Conform descrierii ce va apărea pe ambalaje, produsele "ajută la întărirea firului de păr şi a unghiilor, la pierderea în greutate şi la creşterea energiei".