Piaţa voucherelor digitale a crescut mult în ultimii ani în România, în special datorită creşterii numărului de persoane care fac cumpărături on-line.
În prezent, sunt peste 150 de site-uri de vouchere care acoperă foarte multe produse şi servicii, principalii beneficiari fiind administratorii platformelor de vouchere, platforme care acţionează ca intermediari între clienţii finali şi furnizorul serviciului respectiv.
Informaţiile au fost prezentate în ediţia de sâmbătă a emisiunii
Income, de la Antena 3.
Principiul e simplu - intrăm pe site, de unde putem cumpăra un cupon de reducere sau ne putem înscrie într-un grup de cumpărători, grup care va beneficia de o reducere de preţ, ca urmare a achiziţionării colective en-gros. Se practică chiar şi pentru pachete de vacanţă.
Cât de avantajos este pentru agenţiile de turism un astfel de sistem sau cât de mult putem să ne încredem în ofertele-minune, aflaţi din materialul video de mai sus.