Antena 3 CNN Economic BRAT și-a ales noua conducere pentru 2025-2027

BRAT și-a ales noua conducere pentru 2025-2027

G.A.
2 minute de citit Publicat la 14:39 21 Mar 2025 Modificat la 14:41 21 Mar 2025
brat
BRAT și-a ales noua conducere pentru 2025-2027

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), organizația de măsurare a performanțelor produselor media online, outdoor, radio și print care reunește peste 150 de membri din industrie, și-a desemnat conducerea pentru perioada 2025-2027.

În cadrul Adunării Generale din data de 20 martie 2025, Arina Ureche, Director General BRAT, a evidențiat noile provocări ale industriei media, cu precădere cele legate de transparența și credibilitatea presei, precum și rolul pe care BRAT și-l va asuma pe viitor, în coordonarea unor proiecte în domeniul legislativ și al reglementării, în sprijinul membrilor organizației.

Cu ocazia evenimentului, Dragoș Stanca a fost desemnat pentru un nou mandat de Președinte BRAT, poziție pe care o ocupă din 2018, dar și ca reprezentant al mediului online, din poziția de fondator al companiei Thinkdigital Internet & Advertising SA. 

Vicepreședinte BRAT pentru outdoor a fost aleasă Elvira Munteanu, reprezentantă a companiei Universal Solution. Presa scrisă este reprezentantă la nivel de Vicepreședinte BRAT de Marius Gheorghe – Media Investment, iar radioul de Valentin Stirbu de la Digi Romania. Departamentul Social – Media l-a desemnat ca Vicepreședinte BRAT pe Alin Alecu – ARBO Media.

În cadrul Consiliul Director BRAT au mai fost aleși: Stefan Iordache – Publicis Groupe Media, Mihai Trandafir – B.V. McCann Erickson, Florin Ciucas – Bihor Media, Daniela Munteanu – Essence Mediacom, Vlad Stanislav  –  PRO TV, Horatiu Gîrbea – Euromedia Group, Raluca Pop – DEFI România, Corina Matei – eAD Interactive, Maria Țoghină – Societatea Română de Radiodifuziune, Stefan Horobeț – Antena Group, Nicoleta Gruia – Spot Media.

„BRAT rămâne de peste 3 decenii o organizație esențială în ecosistemul media și un organism esențial care asigură corectitudinea cifrelor raportate de mai multe medii, precum și sursa de încredere pentru studii majore și importante. Sunt onorat de încrederea pe care am primit-o, din nou, o chestiune care mă obligă să continui alături de echipa BRAT proiectele importante pe care le derulăm atât în digital, cât și în zona de radio, OOH, print și influencer marketing. Cred că viitorul industriei trebuie dictat si mai departe de etică și de transparență, nu doar de cifrele seci și de algoritmi care nu prioritizează și nici nu servesc interesul public”, a comentat președintele BRAT, Dragoș Stanca, după vot.

Un subiect important dezbătut în cadrul întâlnirii a fost impactul European Media Freedom Act asupra industriei de media și publicitate, precum și drepturile și obligațiile pe care noua legislație le va acorda furnizorilor de servicii media din România. Subiectul a fost dezbătut împreună cu d-ul Valentin Jucan, Vicepreședintele CNA, care a oferit și perspectiva autorității de reglementare asupra implementării regulamentului european în România, precum și asupra modului în care CNA și BRAT pot colabora pentru a asigura aplicarea noii legislatii cât mai eficient, în beneficiul industriei de media și a societății în general.

×
Etichete: BRAT
x close