Povestea lor a cunoscut succesul pentru că au înţeles cât de important este să respecte atât cerinţele clienţilor, cât şi trendurile, care în prezent se îndreaptă către case pe parter.
Au avut însă şi o mulţime de provocări de depăşit, de la scumpiri neaşteptate ale costurilor de construcţie, care le-au dat peste cap calculele, până la identificarea unor echipe de lucru devotate.
Încrederea clienţilor au câştigat-o cu o abordare mai puţin întâlnită în practică, punând foarte mare accent pe transparenţă, aşa că de fiecare dată au prezentat atât avantajele, cât şi dezavantajele unei locuinţe.
"Simplitatea vânzării constă într-un lucru foarte simplu: să transmiţi oamenilor corect", spune Andra Cîrjan, jumătatea feminină a acestui business şi tocmai această abordare le-a permis să crească organic, pentru că cei care au cumpărat de le ei i-au recomandat mai departe.
Ce sfaturi are tânăra antreprenoare pentru cei care îşi doresc să înceapă un business în acest domeniu, şi nu numai, aflaţi din interviul realizat de Bianca Voinea, la BizSchool.