Este şi cazul lui Alexandru Boca, un tânăr care a lansat o platformă de tip marketplace pentru construcţii. Companiile îşi pot expune atât ofertele, cât şi produsele, şi pot face oferte directe clienţilor care au nevoie de servicii din sfera lor de activitate sau subcontracta o parte dintre activităţi, atunci când nu dispun de personal suficient sau nu au filiale în anumite judeţe.
În acelaşi timp, clienţii persoane fizice pot publica, în mod gratuit, cereri pentru anumite servicii din zona construcţiilor. Mai exact, dacă doriţi să vă renovaţi casa ori aveţi ceva reparaţii de făcut nu mai trebuie să alergaţi după furnizori.
Platforma oferă informaţii despre produse, servicii şi chiar meşteri disponibili în toate colţurile ţării.
Ideea acestui business a pornit de la o nevoie pe care Alexandru a identificat-o în piață încă de acum 8-9 ani. Spune însă că a avut nevoie de o maturitate profesională pentru a face pasul către antreprenoriat. Iar când l-a făcut a urmat principii sănătoase.
De exemplu a înțeles că “este ok să nu le știi pe toate” și și-a luat alături parteneri al căror know-how putea completa puzzle-ul său. În plus, pentru că și-a dorit oameni valoroși în echipă, dar nu și-a permis să îi plătească pe măsursa nivelului lor a găsit o variantă inteligentă de a-i ține aproape și motivați.
Aflați cum a reușit din interviul realizat de Bianca Voinea la BizSchool.