Ulterior, pe măsură ce a prins curaj și experiență a lansat pe rând mai multe afaceri. A deschis un magazin boutique, pe care l-a dezvoltat și l-a vândut, este unic importator al unor materiale de construcții și, în urmă cu doi ani și jumătate a preluat un salon de înfrumusețare.
După un an de pandemie Mihaela spune că gestionarea salonului a și devenit provocarea vieții ei, dar nu s-a dat bătută.
A accesat inclusiv 3 linii de finanțare, prin diverse programe de susținere pentru IMM-uri, a redus prețurile, a făcut oferte personalizate, a renunțat chiar și la manager și s-a ocupat ea zi de zi de salon.
Într-un cuvânt a încercat să se reinventeze și crede că orice antreprenor care a reușit să depășească pandemia "în picioare" poate să facă față oricăror provocări.
Este însă un element definitoriu care poate ajuta orice business să își găsească locul în piață, mai spune tânăra, și anume promovarea.
Cât de mult contează ea pentru o afacere, câți bani trebuie băgați în promovare și, mai ales, cum se pot ocupa antreprenorii singuri acest aspect, dacă nu dispun de buget pentru PR, aflați din interviul realizat de Bianca Voinea la BizSchool.