De atunci a mai deschis încă 5 locații spectaculoase, a scris două cărți dedicate atât mirilor, cât și furnizorilor din industrie, și-a deschis propria fabrică de cabine foto și a încheiat un parteneriat exclusiv pe România pentru mobilier de lux, dedicat tot evenimentelor.
Fiecare pas făcut și fiecare decizie de business au avut un singur scop: să rămână în topul preferințelor mirilor și doar o sursă de inspirație pentru concurență. A încercat mereu să devină cel mai bun în ceea ce face.
Și pentru asta s-a documentat constant, a citit sute de cărți, a consultat mentori internaționali și, foarte important, a investit constant. De fapt, a reinvestit cam tot ce a câștigat până acum, adică undeva la aproape două milioane de euro.
Poate vă întrebați cum îi vor merge afacerile de acum înainte, având în vedere că pandemia a pus "pe hold" evenimentele din toată țara.
Ei bine, Mac a luat anul 2020 ca pe o lecție din care el și orice alt antreprenor ar trebuit să învețe că trebuie să accepte schimbarea. El a acceptat-o și s-a repliat imediat, găsind soluții pentru a face bani în continuare din ce are.
Povestea lui Mac Florea o descoperiți în interviul realizat de Bianca Voinea la BizSchool.