A început lin, cu câteva fuste, realizate împreună cu mama ei, pe care le vindea apoi la grădinița fiicei.
Antreprenoarea își aduce aminte că a investit la acel moment 250 de euro într-o rolă de material, ajungând în timp la o cifră de afaceri de ordinul sutelor de mii de euro.
Pentru asta însă Luiza s-a perfecționat permanent, studiind atât piața internă, cât și pe cele internaționale, pentru care a creat colecții personalizate. Spre exemplu, a realizat prima colecție de rochii pentru Sfânta Împărtășanie pentru fetițele și mamele catolice.
Nu se ferește să își recunoască greșelile, pentru că din ele a învățat și s-a dezvoltat. Una dintre ele este că s-a ferit, de teamă, să acceseze fonduri europene la începuturile business-ului, iar acum spune că și-ar dori, dar condițiile sunt mult mai aspre.
Întreaga ei poveste despre cum a reușit să realizeze un brand pe o nișă inexistentă în urmă cu 7 ani o aflați din interviul realizat de Bianca Voinea, la BizSchool.