Ford a reuşit să comercializeze 87.721 vehicule în aceeaşi perioadă. Mai mult, Ford a fost întrecut şi de Renault şi Peugeot, care au vândut 99.642, respectiv 88.721 unităţi.
Modele ca Fiesta şi Ka au reuşit să propulseze în trecut cifrele de vânzări, însă se pare că steaua acestora a apus pe pieţele cheie, şi au tras în jos Ford.
În martie, Marea Britanie a devenit, potrivit sursei citate, cea mai mare piaţă de desfacere auto din regiune. Însă, în aprilie Germania a fost prima în acest top, cu 259.414 automobile comercializate, în timp ce Franţa a ocupat locul doi cu vânzări care au însumat 190,917 maşini, apoi a urmat Italia cu 159.971, pe poziţia a patra aflându-se Marea Britanie cu 148.793 unităţi vândute.
Vânzările de Golf, care se află din nou în vârful ierarhiei europene, au fost de 186,202 unităţi în primele patru luni ale anului, în timp ce Ford Fiesta a fost al doilea automobil în Europa, ca cifră de vânzări, cu 173.096 de modele vândute.
Dacă Golful va păstra prima poziţie până la sfârşitul anului, atunci va deveni cea mai populară maşină a Europei în anii 2000, 2001, 2004, 2008, 2009 şi 2010.
Antena3.ro