Bulevardele Capitalei sunt pline de sex shop-uri, ambalate pe exterior cu geamuri roşii şi cu program disponibil pentru public până după miezul nopţii. Interiorul e ştiut însă doar de cei care trec pragul lumii adulte, în care se pot desfăta cu accesorii, afrodisiace sau jucării pentru a-şi satisface dorinţele intime. Totuşi, deşi buticurile roşii, pe care le vedem zilnic în drumurile noastre sunt la fiecare pas, şi ele au fost afectate de criză.
?Suntem afectaţi de criză şi suntem în scădere cu vânzările anul acesta, faţă de 2009, chiar cu 50%. De fapt, criza a început să se resimtă de anul trecut, când au scăzut vânzările la jumătate, iar în 2010 au scăzut cu 50% din ce rămăsese de anul trecut?, explică pentru Antena3.ro Dragoş Enea, responsabil cu relaţiile cu presa la Erotica Sex Shop.
El adaugă pentru Antena3.ro că nu există produse preferate ale clienţilor, doar că oamenii sunt mai atenţi pe ce dau banii.
Şi Alexandru Iordache, managerul Amsterdam Sex Shop confirmă cu vânzările din domeniu au scăzut, dar se rezumă la mai puţin de jumătate.
?Anul acesta se simte că am scăzut la vânzări, cu aproape 30-40%, pentru că ne-au scăzut clienţii. Anul trecut de exemplu ne-a mers bine, până în toamnă, dar de la începutul lui 2010 s-a resimţit criza şi am iefinit produsele, pentru a se vinde mai bine?, spune Iordache pentru Antena3.ro.
El mai precizează pentru Antena3.ro că de obicei vânzările cele mai mari sunt vara, dar nu poate previziona tendinţa din următoarea jumătate de an a lui 2010 şi speră doar ca sex shop-urile să-şi revină în ceea ce priveşte vânzările.
Antena3.ro