Potrivit directorului general al Daimler, Dieter Zetsche, populaţia chineză va deveni cel mai mare client al Mercedes Benz, în următorii trei-cinci ani. De asemenea, Audi, divizie a Volkswagen, estimează că va vinde mai mult în China decât în Germania, în cursul anului care urmează.
Un alt oficial GM, Kevin Wale, consideră că piaţa auto din China va oferi un potenţial "uriaş" de creştere a vânzărilor. Wale estimează că piaţa auto chineză, care a devenit în 2009 cea mai mare din lume, îşi va păstra acest statut în următorii ani.
Potrivit estimărilor realizate de GM, în acest an vor fi vândute 17 milioane de maşini noi, iar anul care urmează, 19 milioane. În 2009, pe piaţa chineză s-au vândut 13,7 milioane de unităţi, înregistrând o creştere cu 50% şi depăşind-o pe cea americană.
Anul trecut, în UE s-au înmatriculat 13,2 milioane de autoturisme noi. În primele nouă luni din acest an s-au înmatriculat 10,2 milioane de unităţi.