Cele mai căutate sunt cosmeticele de masă, ale căror vânzări reprezintă 80% din piaţa de profil. Acest segment va înregistra anul acesta o creştere de 2,8% faţă de 2010.
La fel de bine se vor vinde produsele de îngrijire pentru bebeluşi, cu o creştere de aproape 5% şi cele de cosmetice premium, valoarea acestora fiind estimată la 70 milioane euro, în avans cu 4,3 procente.
În ceea ce priveşte parfumurile, românii vor scoate din buzunar 196 de milioane euro, cu 2% mai mult faţă de 2010, iar pentru produsele de îngrijire a pielii - 196,4 milioane euro, cu 3% în creştere comparativ cu anul trecut.
Şi produsele de îngrijire pentru bărbaţi vor ajunge în acest an la 64 de milioane euro, cu 2,2% mai mult faţă de 2010.
Vânzările de produse de îngrijire personală şi frumuseţe au totalizat anul trecut 933,5 milioane euro, faţă de 2009, când s-a cumpărat de 914,7 milioane euro.