O soluţie o reprezintă Network Marketingul. Şi o soluţie deloc de neglijat, din moment ce The Wall Street Journal a publicat în iulie un supliment de 40 de pagini cu titlul "Ultimul model de business social. De ce este acum un moment prime time pentru vânzările directe".
Articolele abordează exhaustiv motivele pentru care cineva ar alege să facă network marketing, descris de suplimentul The Wall Street Journal drept "un model de activitate vechi de 150 de ani, pentru care nu îţi trebuie decât o reţea socială şi un produs bun, dar care a avut tot timpul succes, chiar şi în perioadele de criză economică". Iată şi principalele avantaje enumerate: dezvoltarea personală, eşti propriul tău şef, raport bun al timpului alocat muncii şi familiei, posibilitatea de a-ţi dezvolta propria ta afacere, eşti recompensat în funcţie de realizări.
Suplimentul oferă, concret, date şi cifre despre acest tip de afacere, titrând încă de pe copertă: "În 2010 companiile de vânzări directe au generat venituri de 125 de miliarde de dolari, în 150 de ţări, cu ajutorul a peste 75 de milioane de bărbaţi şi femei care schimbă vieţi punându-se în slujba altora". De asemenea, oferă un top la nivel mondial al companiilor de vânzări directe, unele din top 10 funcţionând cu succes şi România: Avon, Amway, Herbalife, Oriflame, Forever Living Products sau Nu Skin. Vezi aici articolele din suplimentul The Wall Street Journal.