Reducerile de personal sunt în vizorul actualei conduceri. Până la sfârşitul acestui an, compania intenţionează să disponibilizeze 10 la sută din cei peste 2.200 de salariaţi pe care îi are în prezent.
Planul de management al companiei prevede ca peste doi ani, în 2015, compania să ajungă pe profit, de la o pierdere de 236 de milioane de lei, înregistrată în 2012.
Managementul privat îşi propune să crească numărul de pasageri de la 2,19 milioane în 2012 la 2,6 milioane în 2016.
Printre măsurile luate de companie în ultima vreme sunt şi introducerea diurnelor piloţilor în salariu, pentru a fi impozitate, dar şi anularea bonurilor de benzină pentru transportul spre aeroport. Veniturile conducerii rmân intacte.
Lunar, preşedintele consiliului de administraţie încasează 2.500 de euro. Directorul general are un salariu de patru ori mai mare, despre care nu vrea să vorbească.
Manangementul privat al companiei are un mandat de patru ani, timp în care trebuie să pună pe picioare compania.