Antena 3 CNN Economic Biz News Rompetrol a pornit la vânătoare de clienţi

Rompetrol a pornit la vânătoare de clienţi

1 minut de citit Publicat la 17:11 04 Feb 2007 Modificat la 17:11 04 Feb 2007
Rompetrol a pornit la vânătoare de clienţi
Patriciu a pornit la vânătoare de clienţi pentru benzinăriile Rompetrol. Şi acum, omul de afaceri recurge la tot felul de metode pentru a-şi mări vânzările. Ultima găselniţă este acceptarea tichetelor de masă şi a celor cadou ca modalitate de plată. E o noutate absolută. Mergi la benzinărie ca la supermarket. Rompetrol acceptă la plată, tichetele de masă pentru cumpărăturile din magazinele amenajate în benzinării, produse alimentare sau de igienă. Doar atât. Benzina nu poate fi achiziţionată cu bonuri de masă. Asta pentru că este interzis de lege, nu pentru că ar refuza Rompetrol.

În schimb, cu tichetele cadou totul este permis. Carburanţii sau chiar servicii, cum ar fi spălatoria, toate pot fi cumpărate cu aceşti pseudo-bani. Există un singur inconvenient. Cumpărăturile trebuie să fie fix de valoarea înscrisă pe tichet pentru că nu se poate da rest în bani. Sau cumpărăturile pot fi mai mari şi se achită diferenţa în monedă. Noile modalităţi de plată au fost introduse de la începutul acestui an în 93 de benzinării ale companiei. Este o facilitate pentru clienţi şi Rompetrol caută tot felul de modalităţi prin care să câştige clienţi.

Anul trecut a introdus serviciul de cumpărare de carburanţi prin card emis de companie cu plata la o dată fixă, la salariu. Potrivit lui Patriciu, grupul Rompetrol a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste şase miliarde de dolari şi a obţinut un profit operaţional de circa 165 de milioane de dolari, similar celui din 2005.

BizBazar

×
x close