Investiţia medie pentru a deschide un restaurant Burger King ajunge la 500.000 euro. Suma variază în funcţie de zona unde este amplasat, a declarat directorul general al reţelei, Remus Tiucă, citat de agenţia de presă.
În concluzie, suma totală alocată pentru deschiderea altor 10 unităţi de tip fast-food ar atinge aproape cinci milioane de euro.
Compania nu a fost înştiinţată, încă, de despre eventualele amânări de proiecte, a declarat Tiucă.
"Încă nu am primit niciun semnal în acest sens de la dezvoltatorii cu care colaborăm. Oricum, suntem flexibili şi acţionăm urmărind ce se întâmplă în piaţă, deci, dacă vor exista proiecte care vor fi amânate, ne putem schimba strategia de dezvoltare pentru respectivele locaţii", spune directorul general al reţelei.
În decembrie, Burger King a deschis al cincilea restaurant al reţelei, în Bucureşti, în incinta centrului comercial Cora Pantelimon. Anul 2009 va începe cu inaugurarea unităţii din Constanţa.
Firma ar putea angaja aproximativ 350 de lucrători în 2009 în restaurantele care vor fi deschise.
Recent, o campanie Burger King a stârnit aprinse controverse în Statele Unite. "Whopper Virgins", lansată pe 6 decembrie, are menirea de a convinge consumatorii că sandvişurile Whopper sunt mai bune decât cele din meniul rivalului McDonald's. Spoturile folosesc imaginea ţăranilor transilvăneni şi a locuitorilor Thailandei si Groenlandei, pentru a defini populaţiile indigene care nu cunosc gustul de burger. Internauţii americani erau de părere că Burger King nu ar trebui să "îşi bată joc de populaţiile sărace".
Antena3.ro