Aşa se face că, pe aeroport, activitatea este foarte scăzută. Doar 24 de decolări şi aterizări pe zi, cele mai multe fiind zboruri de şcoală şi de ambulanţă.
Pe aeroportul Băneasa, aeronavele şi pasagerii îşi fac apariţia rareori. Singura activitate este cea a muncitorilor care refac faţada terminalului şi a turnului de control.
În prezent, aeroportul Băneasa este un adevărat şantier, având în vedere că se lucrează la consolidarea fostului terminal de pasageri. Lucrările vor dura încă două luni şi, potrivit oficialilor, vor ajunge la 2,5 milioane de euro.
Între timp, odată cu reducerea activităţii a scăzut şi numărul angajaţilor cu aproape 20 la sută. Oficialii se concentrează pe transformarea aeroportului Băneasa într-un city airport. Procedura va fi desfăşurată abia spre finalul anului viitor, când vor fi gata studiile de prefezabilitate şi fezabilitate. Pentru acestea, Compania Aeroporturi Bucureşti plăteşte peste 200.000 de euro.
Pentru că proiectul avansează greu, investitorii imobiliari continuă să privească aeroportul ca pe o comoară imobiliară. Cele aproximativ 200 de hectare ale aeroportului valorează peste un miliard de euro. O dezvoltare ar aduce profituri de sute de milioane de euro.