În prezent, compania are 11.000 mii de angajaţi.
Încă nu se ştie încă cu exactitate câte salarii compensatorii vor primi cei disponibilizaţi.
Reluarea privatizării CFR Marfă va fi pregătită de o comisie din care fac parte experţi de la FMI şi Comisia Europeană. Aceştia vor face o nouă evaluare a companiei şi a preţului de pornire pentru viitoarea licitaţie.
Privatizarea CFR Marfă a eşuat, după ce clauzele suspensive de care era condiţionată finalizarea tranzacţiei nu au fost îndeplinite, iar cumpărătorul, Grup Feroviar Român, nu a plătit întreaga sumă licitată până la 14 octombrie, când era data-limită prevăzută în Hotărârea de Guvern.
Până pe 14 octombrie, GFR plătise MInisterului Transporturilor 30 de milioane de euro (o garanţie de 10 milioane de euro şi un avans de 20 milioane de euro) din cele 200 de milioane de euro la care s-a angajat. În luna iunie, GFR a fost declarat câştigător în procesul de privatizare a CFR Marfă, oferind un preţ de 202 milioane euro pentru 51% din acţiuni.
Gruia Stoica: Particip şi de 100 de ori la privatizarea CFR Marfă
Ponta: Privatizarea CFR Marfă, amânată pentru 2014
Citeşte şi Ministerul Transporturilor va returna integral cei 30 de milioane de euro plătiţi de GFR pentru CFR Marfă