"Poate să fie un trend într-adevăr în piaţă că oamenii or să caute alternative de călătorie, de transport, şi să renunţe la maşini", a spus şeful MOL România.
Întrebat dacă se teme de un astfel de scenariu, oficialul MOL a afirmat că mediul exterior afectează din multe puncte de vedere compania şi în acest context trebuie gândite soluţii inovative.
Potrivit directorului MOL, preţurile la carburanţi sunt influenţate de trei elemente principale, pe care compania nu le poate controla. Acestea sunt taxele, cursul de schimb şi preţul mondial al petrolului şi produselor petroliere.
În 2012, carburanţii s-au scumpit anul trecut cu 6,1%, arată datele Institutului Naţional de Statistică.
Piaţa de retail din România a scăzut anul trecut cu circa 2% în volum, iar vânzările companiei au avansat cu 4%, a declarat reprezentantul MOL România.
Piaţa de profil ar putea stagna în acest an, într-un scenariu foarte optimist.