Comparativ cu "vinerea neagră" din 2011, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creştere a numărului de tranzacţii de 104% pe 23 noiembrie 2012 faţă de 25 noiembrie 2011.
Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din această categorie faţă de alte zile ale săptămânii trecute.
Tranzacţia cu cea mai mare valoare a însumat 6.900 de euro.
Alte creşteri importante au avut loc şi pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucării, cărţi, bijuterii (20%), în timp ce creşteri moderate au fost observate în categoria fashion (8%).
În ceea ce priveşte valoarea medie a unei comenzi cu plata on-line, creşteri semnificative s-au manifestat în industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, în timp ce pentru alte categorii de produse, coşul mediu nu a înregistrat evoluţii semnificative.
PayU este furnizor de soluţii eCommerce integrate, deţinut de un grup multinaţional cu operaţiuni în 131 de ţări în domenii ca media, internet sau eCommerce.