![cod portocaliu de ploi si vijelii in mai multe judete localitatile vizate de alerta meteo imediata cod portocaliu de ploi si vijelii in mai multe judete localitatile vizate de alerta meteo imediata](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/18/cod-portocaliu-de-ploi-si-vijelii-in-mai-multe-judete-localitatile-vizate-de-alerta-meteo-imediata-913253.jpg)
Magazinele on-line care au avut promoţii pe 23 noiembrie, de Black Friday, şi-au majorat vânzările cu 325% faţă de ziua anterioară, arată datele din sistemul PayU, remise luni, informează Agerpres.
Comparativ cu "vinerea neagră" din 2011, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creştere a numărului de tranzacţii de 104% pe 23 noiembrie 2012 faţă de 25 noiembrie 2011.
Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din această categorie faţă de alte zile ale săptămânii trecute.
Tranzacţia cu cea mai mare valoare a însumat 6.900 de euro.
Alte creşteri importante au avut loc şi pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucării, cărţi, bijuterii (20%), în timp ce creşteri moderate au fost observate în categoria fashion (8%).
În ceea ce priveşte valoarea medie a unei comenzi cu plata on-line, creşteri semnificative s-au manifestat în industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, în timp ce pentru alte categorii de produse, coşul mediu nu a înregistrat evoluţii semnificative.
PayU este furnizor de soluţii eCommerce integrate, deţinut de un grup multinaţional cu operaţiuni în 131 de ţări în domenii ca media, internet sau eCommerce.