Calea Victoriei, Magheru, Dorobanţi. Un magazin sau o reprezentanţă pe unul dintre marile bulevarde e visul oricărui comerciant. Un principiu care a urcat nebuneşte chiria. E drept că, la preţuri de aproape 200 de euro pentru un metru pătrat pe lună, câştigurile erau pe măsură. Vremurile s-au schimbat radical, iar firmele dau înapoi.
Până şi băncile urmează acelaşi traseu, spun agenţii imobiliari. Sutele de metri de sucursale şi ATM-uri de la parterul blocurilor încep să se restrângă din acelaşi motiv. La fel şi magazinele de fiţe. În acest moment, cam 20% din spaţiile comerciale din Bucureşti sunt neocupate.
Un studiu internaţional plaseză Bulevardul Magheru pe locul 19 în topul celor mai scumpe din Europa cu o medie de 1.500 de euro pe an pentru un metru pătrat de spaţiu comercial. Pe Champs Elysees metrul pătrat se închiriază însă cu 7.300 de euro.
Observator