Fie că este de scurtă sau de lungă durată, absolvirea unui curs oferă un avantaj competitiv, un bagaj mai mare de cunoştinţe şi plus-valoare pe piaţa muncii. Care sunt programele de instruire la care apelează cei mai mulţi dintre angajaţi?
Programele de leadership şi dezvoltare a abilităţilor de management, precum şi cele de negociere şi vânzări sunt cursurile de perfecţionare cele mai frecventate de angajaţi de la declanşarea crizei, potrivit companiilor organizatoare de traininguri. La propunerea companiei sau din dorinţa angajatului, astfel de cursuri aduc un plus de siguranţă la locul de muncă. Tocmai de aceea, companiile de profil îşi îmbunătăţesc oferta, pentru 2013 programele de acest tip fiind tot mai frecvente. Marius Opriş, partener Ascendis, susţine că din topul celor mai frecventate cursuri au dispărut cele care nu aduc un venit cert, cuantificabil în bani. La polul opus se află trainingurile de vânzări şi de dezvoltare a abilităţilor de management, în această zonă existând cele mai importante nevoi ale companiilor. În cazul acestor cursuri, ROI-ul (Return On Investment - n.r.) este mare şi garantat. Când vine vorba despre instruirea angajaţilor, piaţa se împarte în management şi non-management. „În ceea ce priveşte
cursurile de management, topul a fost dominat de cele de leadership, management al schimbării, management strategic, managementul echipei şi al oamenilor”, afirmă Opriş.
Citeşte articolul integral pe IncomeMagazine.ro.