Creată în noiembrie 2008, când producătorul belgiano-brazilian a cumpărat gigantul american Anheuser-Busch pentru 52 miliarde de dolari(38 miliarde euro), compania a raportat produt de 1,28 miliarde dolari pentru trimestrul patru în pofida unor vânzări anuale mai mici.
Comparaţiile sunt greu de făcut deoarece compania a incorporat în contabilitate concedieri de circa şapte miliarde de dolari, în special în Europa centrală şi Asia, ducând datoria netă în scădere la 45 miliarde dolari la finele 2009.
Volumul total de bere a scăzut cu 0.7 procente, dar veniturile înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare au crescut cu 8 procente la 13.037 miliarde dolari.
Cheltuielile operaţionale au scăzut 2,5 procente. Principalele mărci ale grupului includ Budweiser, Stella Artois şi Beck's.
Piaţa berii s-a micşorat pe pieţele tradiţionale, inclusiv în America de Nord şi Europa, dar în Brazilia a crescut cu circa 10 procente.
Antena3.ro