"Studiul «Price Index» realizat de Millward Brown România în luna octombrie a analizat efectul campaniilor promoţionale din mediul online asupra preţurilor principalelor categorii de produse. Rezultatele arată că produsele din magazinele online pot avea preţuri cu 5% până la 43% mai mici faţă de preţurile din magazinele clasice", arată Millward Brown România.
Astfel, potrivit sursei citate parfumurile sunt cu până la 43% mai ieftine în mediul online, urmate de cărţi - 27%, cuptoare cu microunde - 18%, tablete - 16%, laptop-uri - 15%, telefoane - 14%, espressoare - 13%, maşini de spălat - 10%, aspiratoare - 6%, televizoare - 5%, scutece - 5%, frigidere - 4%, aparate foto - 3% şi hrană pentru animale - 1%.
Discountul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus această categorie printre cele mai avantajoase pentru cumpărători. În cazul electrocasnicelor mari, mediul online oferă o gama variată de modele dar şi preţuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilităţile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp şi de bani, menţionează studiul.