Membrii înregistraţi vor putea crea un profil personal, conţinând detalii precum numele real, slujba deţinută, arii de interes şi o fotografie, pe principiul pe care funcţionează LinkedIn sau Facebook.
Noul "Journal Community" se lansează marţi în încercarea de a genera mai mult trafic. Membrii comunităţii vor putea comenta articolele, vor putea crea grupuri de discuţii pe anumite domenii de interes şi vor putea face schimb de sfaturi sau de informaţie în legătură cu tot fel de subiecte, de la demararea unei afaceri până la un loc în care să cineze cu partenerul de afaceri în Europa de Est.
Traficul online al Wall Street Journal a crescut foarte repede, iar numărul utilizatorilor neînregistraţi este mult mai mare decât al clienţilor care plătesc. În luna iulie WSJ.com a totalizat 4.7 milioane de accesări, aproape dublu decât în luna iulie a anului trecut. Din aceşti 4.7 milioane de vizitatori, doar 5% este reprezentat de utilizatorii înregistraţi.
"Suntem de părere că în viitorul apropiat comunităţile sociale vor fi un mediu important de distribuire a conţinutului şi de livrare a ştirilor, şi vrem să facem parte din această mişcare", a declarat Alan Murray, editor şef la Wall Street Journal.
Într-un final WSJ intenţionează să liberalizeze caracteristicile comunităţii sociale şi utilizatorilor neînregistraţi, deşi acest lucru va crea o problemă în ceea ce priveşte verificarea identităţii acestora. Pagina profilului unui utilizator gratuit va pune accent numai pe conţinutul care îi este accesibil, iar conţinutul restricţionat va fi marcat distinctiv. Acest lucru are două motivaţii: prima, ca să limiteze frustrarea utilizatorului care va da click pe un link inactiv, a doua - de a încuraja vizitatorii să devină utilizatori înregistraţi.
Antena3.ro