Prăbuşirea pare generală şi cu mici excepţii, diferă pe mărci şi modele. Skoda a avut în septembrie vânzări cu 25% mai mici decât în august, purtată în jos mai ales de Octavia Tour şi de Fabia. Renault a scăzut chiar cu 29%. Peugeot pare să fie cea mai afectată marcă: minus 32%. Este drept, anul acesta nu a fost nici pe departe unul generos cu afacerile auto din România, dar nici nu se anticipa a fi un an distructiv pentru domeniu.
O singură marcă străină dintre cele de volum pare să fi rezistat bine. Volkswagen a scăzut în septembrie cu doar 0,7%. Dar performera pieţei este de departe DACIA care a adunat aproximativ cam cât au pierdut ceilalţi. Pare o reorientare locală a românilor, care au preferat o maşină mai ieftină cu câteva mii de euro. Sau poate doar atât şi-au mai permis. Performanţa producătorului autohton coincide şi cu lansarea SANDERO.
Antena3