"Sunt încântat că avem acum un nou logo pentru mâncarea organică din UE," declara comisarul european pentru agricultură Mariann Fischer Boel, anunţând că logoul "Euro-frunza", o frunză verde ce cuprinde cele 12 stele ale steagului UE a câştigat competiţia organizată pentru a găsi cea mai potrivită imagine.
"Acest exerciţiu a crescut profilul alimentelor organice, iar noi avem acum un un logo cu care se va putea identifica toată lumea. Este un design elegant şi abia aştept să cumpăr produse cu acest logo începând cu luna iulie a acestui an."
Logoul câştigător a fost rezultatul unei competiţii la nivel european deschisă studenţilor la artă şi design . Circa 3500 de logo au fost depuse şi evaluate de un juriu internaţional.
Cele trei logo alese de experţi au fost puse apoi online pentru un vot publice, iar circa 130.000 de persoane au luat decizia finală.
Euro-frunza a fost desenată de Dusan Milenkovic, student din Germania, care a obţinut 63 de procente din voturi.
De la 1 iulie, logoul va apărea pe pachetele de produse organice ce sunt produse în cele 27 de state membre UE ce respectă standardele necesare. De asemenea, va fi opţional pentru produsele de import.
Antena3.ro