Antena 3 CNN Economic Biz News Business Topul brandurilor de impact din România

Topul brandurilor de impact din România

1 minut de citit Publicat la 21:21 07 Iun 2007 Modificat la 21:21 07 Iun 2007
Topul brandurilor de impact din România
Coca Cola revine, după doi ani, ca lider în topul de impact al primelor 10 branduri din România, în urma unui studiu realizat de compania de cercetare Synovate, pentru revista Biz. Pe locul secund se află compania Nokia, prin prezenţa şi popularitatea mărcii pe piaţa autohtonă. Ariel a continuat să deţină locul 3, reuşind să-şi păstreze imaginea şi marca de încredere în rândul consumatorilor. Locul 4 în High Impact Brands a revenit companiei Mercedes, care rămâne cel mai respectat brand de maşini pentru români. Brandul etalon pentru încălţămintea sport -Adidas- s-a clasat pe locul cinci.

Topul brandurilor româneşti cu notorietate ridicată clasează Dacia pe locul 1, urmată de Arctic, BCR şi Borsec. Cea mai importantă creştere în topul brandurilor româneşti a fost înregistrată de Banca Transilvania, care a urcat patru poziţii în top, de pe locul 10 clasându-se pe locul 6.

Din categoria electronice şi electrocasnice, primele două poziţii au rămas neschimbate faţă de anul 2006, fiind deţinute de Philips (locul 1) şi Arctic (locul 2). În domeniul produselor alimentare, primele locuri au rămas ca în anul 2006, respectiv Jacobs (ca lider) şi Poiana (locul secund), evidenţiindu-se şi cinci noi intraţi în top: Africana, Lavazza, Nescafe, Milli şi Kandia.

Topul brandurilor cu notorietate ridicată pentru băuturile nealcoolice nu s-a schimbat aproape deloc faţă de anul 2006, iar pe segmentul băuturilor alcoolice topul este mai dinamic, intrând trei noi branduri, respectiv Timişoreana, Carlsberg şi Bucegi.

Rompres

×
x close