Topul brandurilor româneşti cu notorietate ridicată clasează Dacia pe locul 1, urmată de Arctic, BCR şi Borsec. Cea mai importantă creştere în topul brandurilor româneşti a fost înregistrată de Banca Transilvania, care a urcat patru poziţii în top, de pe locul 10 clasându-se pe locul 6.
Din categoria electronice şi electrocasnice, primele două poziţii au rămas neschimbate faţă de anul 2006, fiind deţinute de Philips (locul 1) şi Arctic (locul 2). În domeniul produselor alimentare, primele locuri au rămas ca în anul 2006, respectiv Jacobs (ca lider) şi Poiana (locul secund), evidenţiindu-se şi cinci noi intraţi în top: Africana, Lavazza, Nescafe, Milli şi Kandia.
Topul brandurilor cu notorietate ridicată pentru băuturile nealcoolice nu s-a schimbat aproape deloc faţă de anul 2006, iar pe segmentul băuturilor alcoolice topul este mai dinamic, intrând trei noi branduri, respectiv Timişoreana, Carlsberg şi Bucegi.
Rompres