![cele mai frumoase tinute de la nunta elenei cu ianis hagi analizate de stilistul cele mai frumoase tinute de la nunta elenei cu ianis hagi analizate de stilistul](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/16/cele-mai-frumoase-tinute-de-la-nunta-elenei-cu-ianis-hagi-analizate-de-stilistul-912949.jpeg)
Clasamentul
celor mai mari consumatori de lux din România a fost realizat
de o firmă specializată în industria luxului şi preluat de
cotidianul online Wall Street. Primul în top este omul
de afaceri Gabriel Popoviciu. El este românul care cheltuieşte
cel mai mult pe produse şi servicii de lux. Unul dintre cei mai mari
jucători de pe piaţa imobiliară, Popoviciu este acţionarul
principal al companiei care controlează hotelul Howard Johnson şi
restaurantul casa Doina.
Pe
locul 2 în clasamentul consumatorilor de lux se află
controversatul om de afaceri Dinu Patriciu, unul dintre cei mai
bogaţi oameni din România, cu o avere estimată la aproximativ
3, 4 miliarde de dolari. Cea mai mare parte din aceasta, respectiv
2, 7 miliarde de dolari provin din vânzarea pachetului de 75%
din acţiunile grupului Rompetrol.
Patriciu
este urmat îndeaproape de Ion Ţiriac, om de afaceri, primul
român miliardar în euro, evaluare care a luat în
calcul vânzarea a jumătate plus unu din acţiunile băncii
sale către Bank Austria Creditanstalt.
Pe
locul 4 în clasament se află Dan Voiculescu, om de afaceri,
senator şi preşedinte fondator al Partidului Conservator. Dan
Voiculescu a lucrat înainte de 1989 în domeniul
comerţului exterior, iar după 1990 a înfiinţat Holdingul
Grivco. Cea mai cunoscută companie a grupului de firme este Trustul
Intact, ce include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2,
Antena 3, Euforia TV, ziarele Jurnalul Naţional şi Gazeta
Sporturilor şi postul de radio Romantic FM.
Ultimele
5 locuri sunt ocupate de Carmen Adamescu, Bobby Păunescu, Prinţul
Dimitrie Sturza, Mihaela Rădulescu şi Anastasia Soare.
În
alcătuirea topului au fost luate în considerare, printre
altele, afinitatea pentru produse şi servicii de lux, volumul de
produse achiziţionate atât din ţară, cât şi din
străinătate dar şi originalitatea produselor achiziţionate.
Criteriul de selecţie final a fost însă bugetul anual
estimativ dedicat produselor şi serviciilor de lux. Topul a fost
realizat în perioada martie 2006-mai 2007.
Antena 3