Revista estima în raportul anual "Fab 40" că Woods încă reprezintă cel mai mare brand din sport a unui atlet, cu o valoare estimată de 82 milioane de dolari.
În plus, acordurile cu sponsorii care au rămas alături de el- Nike Inc, Electronic Arts Inc şi Procter & Gamble Co's - Gillette îi vor permite să rămână cel mai bine plătit sportiv şi în acest an.
Woods, care este acum într-o pauză pe timp nedeterminat din golf, s-a izolat după ce a admis, în decembrie, că şi-a înşelat nevasta.
Totalul său de venituri a fost mai mare decât al următorilor cinci luaţi împreună. Fotbalistul David Beckham (20 milioane USD), jucătorul de tenis Roger Federer (16 milioane USD), pilotul NASCAR Dale Earnhardt Jr. (14 milioane USD) şi vedetele NBA LeBron James şi Kobe Bryant (13 milioane USD şi 12 milioane USD) au completat topul primilor şase.
În timp ce Nike şi alte firme au stat alături de Woods, Accenture Plc şi AT&T Inc au renunţat la serviciile sale de imagine.
Forbes a mai calculat că cel mai valoros brand din echipele sportive este clubul englez Manchester United, estimat la 270 milioane de dolari, în faţa New York Yankees din Major League Baseball cu 266 milioane de dolari .
Printre evenimentele sportive, meciul de Super Bowl este lider cu o valoare de 420 milioane de dolari, în faţa Jocurilor Olimpice de Vară, cu 230 milioane dolari şi FIFA World Cup (120 milioane dolari) .
În categoria de afaceri, Nike, cu 10.7 miliarde dolari, este marca numărul unu, în faţa ESPN aş Walt Disney Co (10.5 miliarde dolari), Forbes said. În top mai sunt Adidas AG, PepsiCo Inc cu Gatorade, şi brandul Adidas -Reebok.
Antena3.ro