"Majoritatea cazurilor primite în ultimele zile se referă la majorarea dobânzilor şi a comisioanelor bancare sau perceperea unor comisioane care nu sunt prevăzute în contracte", a explicat Irina Vasile pentru Antena3.ro. ANPC a pus ochii pe nouă bănci, având ca termen de soluţionare a reclamaţiilor maxim 45 de zile.
În afară de faptul că bancile măresc dobânzi şi comisioane fără să informeze consumatorii, românii au mai sesizat la ANPC şi nemulţumiri legate de :
- deficienţele de funcţionare ale ATM-urilor
- faptul că nu sunt informaţi corect asupra tuturor caracteristicilor creditului în etapa precontractuală
- faptul că băncile refuză să prezinte consumatorilor contractele înainte de a fi semnate, pentru ca aceştia să poată lua la cunoştinţă clauzele contractuale
- clauze abuzive în contractele bancare
ATENŢIE: Puteţi transmite o reclamaţie online la Autoritatea Naţională Pentru protecţia Consumatorilor, completând toate datele solicitate în formularul de pe site-ul ANPC.
Dacă banca dumneavoastră a majorat, nejustificat, dobânda la creditul pe care l-aţi contractat aşteptăm mesajele dumneavostră pe adresa de mail [email protected].
Paula Safta, Antena3.ro